17 Ocak 2014 Cuma

Biz Kimiz

     Merhabalar..
Sizleri sıcacık ailemle tanıştırmak istiyorum.
Eşim Aydın, bana göre dünyanın en anlayışlı ve sabırlı eşidir.1996 yılının son günlerinde tanıştık.İyiki de tanışmışız.Onunla çok uyumlu bir birliktelik yaşıyorum.Ben balık burcuyum ,eşim yengeç burcu.Su grubuna dahiliz her ikimiz de.
 1999 yılının Kasım ayında evlendik.Şimdi baktığımda çok doğru bir karar verdiğim için kendimle gurur duyuyorum.

  Canım ailem 30 Aralık 2001 günü üç kişilik oldu.İlk göz ağrım, canım ,abimiz Eren aramıza katıldı..Çok tatlı ve çok değerli bir yeni yıl hediyesi olarak doğdu yavrucuğum.Onunla çok şey öğrendim,hatalarım da oldu elbette.İnsan annelik tecrübesini yaşayarak öğreniyor ve ilk çocuklar bu bakımdan bazı konularda şanslı olurken bazı konularda da şansız oluyor maalesef...Eren'i daha yakından tanıyacağız ama biraz zaman istiyorum sizlerden...

 İkizlerim Doruk ve Batu  16 Haziran 2011 de bizim ailemizi şenlendirdiler.(Bakmayın şimdi böyle yazdığıma aslında doğum zamanları çok telaşlı biraz da üzüntülüydü benim için)Ahh bu yumurcaklar doğmaları gereken zamandan 1.5 ay önce doğarak bize çok farklı tecrübeler yaşattılar.

 Kısaca aile hikayemiz bu.Neler yaşadık ve neler yaşıyoruz hepsini sizlerle paylaşacağım.Ne maceralar ne maceralar ........ :)

  
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com